Regulamin

§1 Informacje ogólne


1.1. Regulamin określa zasady sprzedaży prowadzonej przez firmę Aneta Krasoń AUTOKLUCZYKI.PL, z siedzibą przy ul. Ogrodniczej 18 w Krakowie. REGON 356386080 NIP 679-245-27-60, kontakt e-mailowy: sklep.autokluczyki@gmail.com


1.2. Transakcje kupna-sprzedaży odbywają się w formie umowy zawieranej na odległość za pomocą sklepu internetowego www.autokluczyki.pl, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Klientem, a włascicielem sklepu, zwanym Sprzedającym.

§2 Zamówienia


2.1. Zamówienia przyjmowane są przez cały czas pracy serwisu internetowego poprzez formularz zamówienia.

2.2. Do realizacji zamówienia koniecznie jest: 1). wskazanie zamawianych produktów i ich ilości, 2). podanie danych adresowych potrzebnych do dostawy, 3). wskazanie preferowanej formy płatności oraz dostawy, 4). wysłanie formularza na adres sklep.autokluczyki@gmail.com lub poprzez bezpośredni kontakt telefoniczny 514 725 575 

2.3. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub niepoprawnych danych i braku możliwości kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z Klientem, Sprzedający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia.

2.4. W przypadku niedostępności produktów lub problemów z realizacją zamówienia Sprzedający skontaktuje się z Klientem, w sprawie ustalenia sposobu i czasu realizacji zamówienia.

§3. Ceny towarów i płatność

3.1. Wszystkie ceny towarów podawane są w PLN i są cenami brutto. Sprzedawca na prośbę Klienta (Klient w wiadomościach do Sprzedającego umieszcza zapis o wystawienie faktury i podaje dane do jej wystawienia, w przeciwnym wypadku jest dołączany paragon fiskalny z kasy) wystawia fakturę VAT za zakupiony towar. Klient prowadzący działalność gospodarczą może zażądać wystawienia faktury VAT na podstawie odesłanego do Sprzedawcy paragonu jednak nie później niż 15 dnia kolejnego miesiąca, jeżeli zgłoszenie miało miejsce do końca miesiąca, w którym dostarczono towar. Sprzedawca jest płatnikiem VAT. Cena podana przy każdym towarze obowiązuje w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

3.2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: 1). płatność przelewem bankowym bezpośrednio na konto bankowe prowadzone w mBanku nr konta 19114020040000360275818839 lub 2.) płatność online - podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A. (bluemedia.pl), wykaz obsługiwanych banków i kart płatniczych znajduje się w stopce w dziale "Płatności online' , lub  3). płatność przy odbiorze tzw. płatność za pobraniem u kuriera, lub bezpośredni odbiór w punkcie odbioru ul. Ogrodnicza 18 w Krakowie.

3.3. Do każdego zamówienia wysyłkowego doliczany jest koszt dostawy zgodnie z cennikiem lub ustalony telefonicznie. 

§4 Terminy dostawy i koszty

 4.1. Niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty od Klienta  (w przypadku płatności kartą - od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji) towar przygotowywany jest do wysyłki. Jeśli wpłata na konto (pozytywna autoryzacja karty) nastąpi do godz. 13.00 jeszcze tego samego dnia towar zostanie nadany do wysyłki. 

4.2. Przewidywany czas dostawy przez kuriera Pocztex 24 (grupa Poczta Polska) to 24-48 godzin od momentu nadania (Usługa Paczka 24); przez kuriera 48 to 48 godzin od momentu nadania. W okresie przedświątecznym czas dostawy może ulec wydłużeniu. 

 §5. Zamówienie Klienta i polityka prywatności

5.1. Zamówienie Klienta jest równoznaczna z podaniem danych adresowych i kontaktowych niezbędnych do wysyłki.

5.2. Sklep www.autokluczyki.pl nie sprzedaje i nie udostępnia danych personalnych i adresowych osobom trzecim, a dane Klientów są prawnie chronione.

5.3.  Sklep www.autokluczyki.pl zastrzega sobie prawo do wysyłania informacji związanych tylko i wyłącznie ze swoją ofertą handlową.

§6 Zwroty, reklamacje

6.1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Konieczne jest wypełnienie formularza odstąpienia i wysłania go w formie pisemnej lub elektronicznej.

6.2. Zwrot jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony, kodowany, otwierany (piloty), dorabiany. Zwracany towar należy odesłać razem z wystawioną do niego fakturą (jeśli była wystawiona) lub paragonem z kasy fiskalnej, z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu (szablon można znaleźć w stopce sklepu) od umowy zawartej na odległość oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

6.3. W przypadku przesyłki zwrotnej realizowanej zgodnie z pkt 6.1., koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

6.4. Zwrot należnej kwoty równej cenie towaru wraz z uwzględnieniem najtańszej formy dostawy nastąpi do 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. 

6.5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres Sprzedawcy. Zwrot należnej kwoty równej cenie towaru nastąpi w ciągu 7 dni roboczych. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji.

                                                                                                       §7 Inne

7.1 Oferowane na naszych aukcjach towary są częściami zamiennymi, a mogące się znaleźć na zdjęciu logo jedynie wskazuje przeznaczenie towaru, co zgodne jest z art.156 ustawy "prawa własności przemysłowej". 

7.2 Zdjęcia zamieszczone na naszych aukcjach są naszego autorstwa i zgodnie z prawem Dz.U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170 kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez naszej zgodny jest zabronione. 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl